Virginia en Tennessee

13 augustus 2017 - Tennessee, Verenigde Staten

Na een dagje in DC , vertrokken we voor een lange dag rijden door Virginia en Tennessee. Onze eerste stop was in Shenadoah National Park in de Appalachen. Het is een prachtig gebergte en ik vind het zalig om erdoor te rijden. We maakten een korte wandeling naar een waterval, kwestie van niet heel de dag in de auto te zitten. 's avonds kampeerden we in Bristol. Door het slechte weer (heel veel regen) besloten we onze tenten niet op te zetten maar wat exra te betalen voor blokhutjes. Een echt bed deed wel eens deugd, want ik kan niet zeggen dat een dun yogamatje erg comfortabel ligt. De volgende dag reden we verder door Tennessee, alweer prachtig landschap om door te rijden. We eindigden op een campeerplaats in de buurt van de Ocoee river. Desondanks dat ik absoluut niet zot ben van water en boten ging ik toch mee wild water rafting. Ik had veel geluk met Josh, onze begeleider, want ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in die boot. Maar Josh praatte vaak op me iin als hij zag dat ik het lastig kreeg en zorgde  ervoor dat ik aan boord bleef. Ik ben uiteindelijk wel blij dat ik het gedaan heb, want het was echt wel grensverleggend voor mij. Maar ik denk niet dat ik het nog eens ga doen.

'S avonds hielden we onze Trashy party. We hadden allemaal een trashy  (amerikaans marginaal) outfit gekocht en een hoop drank. De moonshine was zeker goed om terug volledig op mijn positieven te komen ;)  .  De rafting begeleiders kwamen ook meedrinken. Echt wel chille gasten met al een behoorlijk zuiders accent. Naarmate de avond vorderde amuseerde ik me vooral met te zien hoe de rest van mijn groep dronken stoten begon uit te halen. Nu zijn we op weg naar Nashville om de country sfeer op te snuiven. En zoals altijd, terug een mooi landschap om door te rijden.

Tot de volgende